1. Головна
  2. /
  3. Навчання дітей з ООП
  4. /
  5. Тут вірять у тебе,...

Тут вірять у тебе, бо ти особливий

Голова – Глоба Антоніна Йосипівна

Планує роботу, організовує діагностичні засідання, здійснює підбір кадрів.

► Впроваджує ідеї державної національної політики з питань доступності якісної освіти в мікрорайоні школи та здійснює контроль за дотриманням законодавства з питань надання освітніх послуг дітям з особливими потребами.

► За дорученням директора закладу представляє інтереси дітей з ООП у комунальній установі «Великолепетиський районний центр по обслуговуванню закладів освіти».

Консультант – заступник директора з навчально -виховної роботи Червотока Ірина Іванівна

Створює належні умови для забезпечення ефективної діагностичної діяльності.

► Забезпечує розробку індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

► Здійснює консультування батьків (або осіб, що їх замінюють) дітей з особливими освітніми потребами.

► Проводить роз’яснювальну роботу серед населення, педагогів, працівників охорони здоров’я, соціального захисту про необхідність своєчасного виявлення дітей і підлітків, які мають відхилення в розвитку.

Консультант – практичний психолог Новікова Ілона Олексіївна

Здійснює діагностичне обстеження інтелектуального розвитку, емоційно-вольової сфери та поведінки дітей.

► Колегіально визначає адекватні умови навчання, виховання, шляхи корекції розумового розвитку.

► Надає консультативну допомогу батькам (особам, які їх замінюють), вчителям, вихователям дитячих садків з питань розумового розвитку та девіантної поведінки дитини.

Консультант, соціальний педагог Шавикіна Юлія Вікторівна

Вивчає особливості особистості учня, соціальну ситуацію розвитку та умови життєдіяльності;

► вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей;

► організовує та координує різні види позанавчальної діяльності дітей;

► формує гуманних відносин між учнями та педагогами;

► охорона і захист прав та інтересів дітей;

► посередницька діяльність між учнями та адміністрацією, педагогами школи, батьками, соціальними службами. 

Консультант, вчитель-логопед Пікалова Ася Володимирівна

► Здійснює оцінку та корекцію мовленнєвого розвитку,  використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури.

► Надає батькам або сім’ям консультативну допомогу щодо виправлення дефектів усної і письмової мови їх дітей.

► Проводить з дітьми фронтальні, підгрупові та індивідуальні заняття

► Виховує в учнів почуття впевненості в собі, усвідомлення своїх досягнень в опануванні методів, що можуть компенсувати обмеження, спричинені мовленнєвими порушеннями.

Консультант, медична сестра Шашликова Діана Сергіївна

Здійснює психо-медичну діагностику дітей і підлітків;

► робить медичне заключення про стан дитини та перебіг захворювання, або його відсутність;

► надає консультативну допомогу батькам (особам, що їх замінюють) з питань лікування та реабілітації дітей та підлітків з особливостями психофізичного розвитку;

► здійснює направлення дітей з особливостями психо-фізичного розвитку для уточнення діагнозу в центральну району лікарню.

► дає рекомендації по режиму життєдіяльності дитини.

Консультанти: Слабко Євген Олексійович, Євтушенко Лариса Віталіївна, Проценко Наталля Василівна, Сапронова Юлія Володимирівна, Юрченко Наталя Іванівна, Саламатіна Ольга Миколаївна, Дерій Лариса Григорівна Артюх Світлана Володимирівна, Носальська Ольга Василівна  та Соляник Андрій Володимирович

► забезпечують змістовну сторону роботи;

► безпосередньо організовують збір діагностичних даних на підготовчому етапі;

► проводять діагностичну співбесіду з дитиною і батьками;

► дають дитині (класу) педагогічну характеристику,

► формулюють в узагальненому вигляді значення його труднощів, одержують і виконують рекомендації консультації.

 Консультанти, вчителі – асистенти інклюзивного навчання: Халус Людмила Григорівна, Спірідонова Ольга Григорівна, Костіна Ірина Олександрівна, Будко Євгенія Євгенівна, Марченко Яна Сергіївна, Пуляєва Валентина Миколаївна, Галич Світлана Володимирівна, Новікова Ірина Валентинівна, Ільєнко Ірина Миколаївна та Бикова Світлана Борисівна

► адаптують зміст та методи навчання до можливостей і потреб дитини з особливими освітніми потребами;

► надають консультативну допомогу батькам (особам, що їх замінюють) з питань лікування та реабілітації дітей та підлітків з особливостями фізичного розвитку.

► планують проведення індивідуальних заходів, спрямованих на зміцнення здоров’я школярів.

► забезпечують становлення системи профілактики і корекції порушень соматичного здоров’я з використанням комплексу оздоровчих та медичних заходів без відриву від навчального процесу.

 
 Основні напрямки роботи

► організаційні заходи;

► діагностична;

 ► консультативна;

 ►методична;  

► контрольно-аналітична робота.

Людям із порушенням зору