1. Головна
  2. /
  3. Соціально-психологічна служба
  4. /
  5. Практичний психолог закладу

Практичний психолог закладу

Новікова Ілона Олексіївна

Стаж : 10 років.

Кваліфікаційна категорія:

«Спеціаліст І кваліфікаційної категорії»

Проблема над якою працює:

«Програма пошуку, відбору, підтримки та розвитку обдарованих дітей «Дитяча обдарованість»

Моє педагогічне кредо: «Навчити клієнта самостійно та ефективно   вирішувати свої проблеми – найголовніше завдання психолога» (Аарон Бек)

Життєве кредо:    «Кожна прожита секунда – це частина життя, а кожну частинку життя треба гідно прожити»

У своїй роботі я дотримуюся клятви шкільного психолога:

–  Ступаючи на шлях практичної психології, я присягаюся, що всі мої знання і здібності вкладу в свою непросту роботу.

  У моїх руках душа значить, і доля того, хто звернувся до мене за допомогою. Все, що я умію і знаю, все, чим природа і люди обдарували мене як особистість, — для тих, хто йде до мене.

  Я не допущу, щоб те, що я дізналася про людину, обернулося проти неї. Оволодіваючи професією психолога, щиро бажаю тільки одного — бути для людей тим, кому можна довіритися.  І я не зганьблю свою професію некомпетентністю, некваліфікованістю, непорядністю, байдужістю.

  І хай успіх супроводить мені в моєму щирому прагненні спонукати і розвивати добро в дитині, допомагати їй в скрутні хвилини її поступового дорослішання, прийняти, цінувати і берегти загадку її неповторної індивідуальності.Актуальність роботи психолога. На відміну від звичайного педагога, який працює у навчальному закладі, у роботі практичного психолога, першочергову роль відіграє не навчальні та освітні функції, а функція захисту права кожної дитини на повноцінний психічний і особистісний розвиток, керуючись принципом «не нашкодь!». Відповідно, моя робота полягає у створенні психолого-педагогічних умов для успішного вирішення завдань навчання та розвитку. Психолог не може змінити внутрішній світ дитини без її власної волі, власного бажання, але може взаємодіяти, пропонуючи різні шляхи вирішення тих або інших завдань чи проблем, може організовувати співробітництво, спрямоване на самопізнання та самовдосконалення.

Людям із порушенням зору