З початком навчання у житті дитини відбувається дуже багато змін. Змінюється соціальна позиція: був просто дитиною, став школярем, додаються нові обов’язки. Враховуючи теперішні обставини та умови навчання, учням дуже не вистачає звичайного спілкування з вчителем та однолітками, а не онлайн. Саме тому учням важко налаштуватися на навчання і рівень адаптації серед учнів значно зменшується. Ви запитаєте, що робити у такому випадку? Ми вам допоможемо.
Виходячи з результатів анкетувань, були підготовлені рекомендації саме для вас та ваших діток.
- Розпорядок дня. На даному етапі життя у дітей, як і проговорювалось раніше, відбувається дуже багато змін, додалися обов’язки, і щоб дитина встигала виконувати всі справи має бути розпорядок дня, якого буде дотримуватись не тільки вона, але і дорослі поруч з нею.
- Здоровий сон. Для наповнення енергією та силою, треба спати 8-9 годин на добу.
- Навчання-відпочинок. Не кожна дитина готова до таких швидких змін у своєму житті, і тому починають навчання дуже активно, але протягом 1-2 тижнів так само швидко втомлюються. Для того, щоб дитина не вмикала енергозберігаючий режим, необхідно дозувати навчання та відпочинок.
- Спілкування. Навчання у дистанційному форматі наразі є фактором дефіциту спілкування учнів зі своїми однокласниками, друзями. Тому необхідно замінити (зменшити час перебування) гаджетів на живе спілкування, приділяти більше часу на ігри з дитиною (прогулянки на свіжому повітрі, розвиваючі,рольові ігри вдома). Корисним вважається той час, який – присвячений лише дитині, а спільні справи є в задоволення для обох. Добрі вчинки. Наші діти вчаться тому, що бачать у своїх батьках. Розповідайте дитині більше про добрі та погані вчинки, наведіть приклади, поясніть у чому користь добрих справ. Дуже важливо робити їх на очах у дитини та у парі з нею. Цим самим ви прищеплюєте такі почуття, як підтримка, співпереживання, доброта, співчуття.
- Можливість робити помилки. Багато дітей починаючи вчити щось новеньке, докладають багато зусиль,роблять помилки, але можуть так само швидко погаснути, якщо не відчувають бажаної підтримки. За результатами методик учні переживають негативні емоції (гнів, злість, сум) під час математики, читання, письма (точніше тих уроків, які викликають складнощі). Тому завдання батьків – підтримати своє чадо, проявити терпіння. Якщо виникають складнощі з якими самостійно не можете впоратися, завжди можна звернутися до вчителя або шкільного психолога.
- Ситуація успіху. Низький рівень успішності = низька мотивація. Створюйте дитині ситуації успіху. Хваліть спроби зроблені дитиною, її невдачі перетворюйте на гарний досвід.
- Любов батьків. Більшість дітей відчуває любов батьків через тактильні прояви. Тому проявляйте свої почуття не тільки словами, але й обіймами, поцілунками. І ви неодмінно помітите зміни у своїй дитині.
Навіть найменші кроки це шлях до великих звершень!