Учитель живе доти, доки він вчиться, тільки-но він перестає вчитися,
у ньому помирає вчитель
К.Д.Ушинський
Підвищення професійної компетентності педагога – запорука підвищення якості освіти
Виховати компетентного творчого учня може лише компетентний і творчий вчитель. Наша робота супроводжується постійним спонуканням до творчості, жоден учитель не застосовує загальновідомі методики без свого відтінку, свого наголосу. Педагогічний колектив закладу, розуміючи важливість і складність проблем, що постають перед ним, працює над удосконаленням навчально-виховного процесу, над формуванням особистості вчителя, його педагогічної майстерності. Адже учитель – людина публічна, його фахові та загальнолюдські здібності є предметом обговорення серед колег, учнів, батьків і навіть пересічних громадян.
Компетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення
Підвищенню компетентності учителя сприяє післядипломна освіта, яка тримається на трьох китах:
– самоосвіта;
– курсова перепідготовка;
– участь у методичній роботі.
Структура процесу самовдосконалення складається з 4-ох етапів:
– самоусвідомлення та прийняття рішення здійснювати процес самовдосконалення;
– планування та вироблення програми самовдосконалення;
– безпосередня практична діяльність з реалізації поставлених завдань, пов’язаних із роботою над самим собою;
– самоконтроль та самокорекція цієї діяльності.
Професійне самовдосконалення педагога здійснюється через самоосвіту активну участь у різноманітних методичних заходах, що проводяться в навчальному закладі чи в районі, області, та самовиховання.
Перспективний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2021 р